Master Køreskolen​

​LAV DUMPEPROCENT

- 50 m fra gymnasium og handelsskole

- Fair priser

We think safety before business​

​TAG DIT KØREKORT

TRYGT HOS OS​

​Lidt om os

Master Køreskolen startede i 2008 på Højvangens Torv 10 af Kim Pedersen , som grundlagde DK's dejligste køreskole MASTER KØRESKOLEN.

​Thomas Østergaard underviser i trailer kørekort.

Stedet

Vores køreskole ligger KUN 50 meter fra gymnasiet og handelsskolen.

Ideen med vores lokaler er at gøre det så nemt for eleven som muligt.

Teoriundervisningen er i topklasse. Vi starter hold op forskellige ugedage (se holdstart),  så det altid er muligt at finde en dag, der passer dig. Starter du f.eks. en onsdag, så følger du teoriundervisningen om onsdagen.

Hvis du starter en mandag, så følger du et mandagshold.

Teoriundervisningen hos Master-køreskolen er sjov, hyggelig, grundig og dialogpræget.​

​Din Garanti

Vi er medlem af Dansk Kørelærer Union (DKU), som er Danmarks ældste kørelærerforening.

Det er din garanti for kvalitet og en lovlig køreskole.

Læs mere på: http://www.DKU.dk

Målet

For dig er det selvfølgelig et kørekort og at du består teoriprøve og køreprøve i første hug.

Det er også vores mål, men vi ønsker samtidigt at give hver eneste elev en god oplevelse og gøre Jer til dygtige og hensynsfulde billister. Vi lægger vægt på at yde en høj individuel service og sætter eleven i centrum.

Billeder

Kig på vores facebook site

HVAD SØGER DU?​

​Master Køreskolen