Master Køreskolen​

​LAV DUMPEPROCENT

- 50 m fra gymnasium og handelsskole

- Fair priser

We think safety before business​

​TAG DIT KØREKORT

TRYGT HOS OS​

Ny lovgivning for computer undervisning

Pga ny lovgivning om teori undervisning, så er der desværre ikke længere mulighed for at have en fleksibel teori undervisning.
Førhen kunne man komme og gå som det passede. Det var for mange rigtig rart da teoriundervisningen kunne tilpasses dagligdagen med skole, venner, arbejde og træning.

I dag SKAL man følge et hold. DVS eleverne skal være på samme niveau under uddannelsesforløbet.
Man skal have 29 lektioner á 45 min i teoriundervisning og man må kun misse 1 gangs teori (=4 teorilektioner)
Misser man flere på fx sygdom, så er man nødsaget til at starte sit teoriforløb forfra næste gang vi starter et hold op.

​Hos Master Køreskolen følger vi selvfølgelig altid den sidst nye lovgivning.

Vi retter derfor ind og tilbyder elever helt alm. tavleundervisning, som i de gamle dage, krydret med en god del dialog.

Er du i tvivl eller har spørgsmål om forløbet, så er du meget velkommen til at kontakte os.

Master Køreskolen

HVAD SØGER DU?​