Ny lovgivning for computer undervisning
Pga ny lovgivning om teori undervisning, så er der desværre ikke længere mulighed for at have en fleksibel teori undervisning.
Førhen kunne man komme og gå som det passede. Det var for mange rigtig rart da teoriundervisningen kunne tilpasses dagligdagen med skole, venner, arbejde og træning.
I dag SKAL man følge et hold. Dvs eleverne skal være på samme niveau under uddannelsesforløbet.
Man skal have 30 lektioner á 45 min i teoriundervisning , evt selvstudie på 7 Lektioner, hvis det er planglagt af kørelæren.
Misser man flere på fx sygdom, så er man nødsaget til at starte sit teoriforløb forfra næste gang vi starter et hold op.
Eller betale for enetimer...